Kärlek.

Hej alla pojkar och flickor.
Idag tänkte jag prata om ett ganska stort ämne, nämligen Kärlek.
Det fina, det fula, det underbara, det hemska, det sköna, det onda osv. Allt har sina för och nackdelar.
Det finns i så många olika typer av kärlek och att älska, man kan till exempel älska sin familj, vänner,  pojk/flickvän, djur, saker och även känslor. Jag älskar min lilla Opel, inte för att den fungerar felfritt, vilket den inte gör heller, utan för att vi har ett speciellt band mellan oss. Jag har lagt ner mycket energi, tid och pengar på den bilen och det skulle jag inte göra på en, som många tycker, "skrotbil" om jag inte tyckte om den.
Jag älskar även känslan av att lyckas, att klara av någonting. Det kan vara precis vad som helst, en svår uppgift, en dag på jobbet, ett gym pass. Just känslan man får efter det att man har klarat av det man precis gjorde.
Självfallet är ju kärlek för många ett band mellan två personer. Jag har själv en gång i tiden haft ett sådant band med en annan person, och jag vill så gärna skapa ett nytt band med någon.



Nu har jag helt kommit av mig, så jag avslutar det hela här.
Tack för att ni läste.

h


Kommentarer
Postat av: Natalie

Riktigt fint skrivet^^ Hmm, jag kan få den där opeln, va?;P Eller i alla fall BMWn haha. (okej, jag ska sluta dryga mig med det där:P)

2010-11-07 @ 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0