20101118

Det är roligt att få någon fråga, som jag kan försöka svara på. Vilket jag också har fått.
Angående min träning, fick jag frågan hur mycket jag vill gå upp i vikt. Det är svårt att svara på det, eftersom jag inte riktigt vet. Men efter att ha tänkt på saken ett tag så tror jag att mitt mål är att nå medelvikten. Inte för att jag vet vad den är.. Jag har fått för mig att man tar sin längd, tar bort första siffran och så har man medelvikten där någonstans. I mitt fall så ser det ut såhär; 185-100=85=85kg. Verkar vara ganska mycket, därför jag tvivlar på om det stämmer. Så jag avrundar det neråt och hamnar på 80kg, det är mitt nuvarande mål. Det är en lång väg dit dock, 14 kg kvar att gå upp. I'll get there some day.

Lite mer om mitt jobb.
Här är hemsidan till mitt jobb, där står det mesta av vad som händer.
Kort och gott så är det jag gör... Tänk dig din port nere i trapphuset, såna dörrar skruvar jag ihop. Och om du kollar uppe i hörnet på dörren så kan du se om det är ett klistermärke som det står DM Dala Metallpartier AB på, då kommer den från mitt jobb.

Min syster flyttade i lördags, flytten gick bra och allt känndes som att det gick relativt fort.
Riktigt fint hus dom har hittat! Jag hoppas jag kan få hjälpa till lite där, men det är ju bara det att man ska orka med det.

Fable 3
I'ts awesome! Jag fick det i måndags, och det är sååå bra!
Det är ju den ständiga frågeställningen good/evil. Jag vill vara snäll, men det har även sina nackdelar i spelet. lika är det för motsatta sidan, med motsatta nackdelar.
Nu blev jag jätte sugen på att spela lite mer, så det ska jag göra.

h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0