20101114 - Fars dag

Idag är det fars dag. Vad gör man då? Ger man sin far en slips som han ändå aldrig kommer att använda? Vad är egentligen fars dag till för?.. Jo, det är för att hylla våra fäder. Vi ska visa våran uppskattning att vår far tillverkade oss, och att han även uppfostrat oss. Men är det ända han får för det en slips? Enligt min mening så tycker jag det låter som en valdigt liten gova för en så stor uppgift. Av mig ska min far få en skruvmejsel!

Nu tänkte jag beta igenom frågorna som jag själv stälde i förra inlägget..
  1. Mitt jobb?
  2. Min träning?
  3. Vad jag gör när jag inte jobbar eller tränar?
  4. Om mitt nybörjande på WoW?
  5. Hur bra Fable 3 är?

1, Mitt jobb gå bra. Jag har jobbat där sedan 20100831, och jag trivs jätte bra.
Bra arbetskamrater och det är något som jag känner att jag klarar av, men ändå inte är för lätt.
Har även fått höra att jag är ganska duktig på det jag gör, uppskattning uppskattas!

2, Det är alltid samma sak när man ska iväg, man känner efter in i det sista om man kan komma på någonting att skylla på för att få vara hemma och bara sitta framför tvn en helkväll istället, men jag tänker samtidigt att jag mår ju faktiskt bra av att träna så varför inte bara åka dit? Och så åker jag och tränar.
För det mesta så blir det att jag tränar själv, av någon anledning så har det blivit så den senaste tiden.. Inte lika roligt, men det fungerar.
Jag tränar ingen sport, eller något i den formen. Jag är enbart på gymmet. Mitt mål är att gå upp i vikt, vilket vart en liten besvikelse i början.
Innan jag började träna så vägde jag 66 kg. Sedan gick jag ner till 65 kg och stannade kvar där ett tag, men nu har jag kommit upp till 66 kg igen. Förhoppningsvis så fortsätter jag att öka, om jag går åt samma håll som mitt mål så gör det att jag får mer energi till att vilja gå till gymmet.

3, När jag inte jobbar eller tränar så sitter jag oftast hemma och har dundertråkigt. Därav nästa punkt.

4, World of Warcraft. Ja, jag har börjat spela det igen. Men inte på samma gamla vanliga gubbe som jag spelade på förut, uten en helt ny. Det är mycket som har förändrats sedan jag spelade senast. Jag är väldigt förvirrad, men jag kommer nog in i det snart. Jag spelar på Draenor som Troll Priest. (Horde) Bara det att jag spelar som Horde gör det inte lättare, för jag hittar ingenting i alla städer. Alltid spelat som Alliance tidigare. Om du råkar spela wow på min server, /w me ^^

5, Fable 3.. Ja, jag är Fable nörd. Ända sedan första spelet kom så har jag varit helt förälskad i det! Fable 2 har jag spelat igenom säkert 4 gånger, och nu. Äntligen har 3an kommit! Har dock inte fått det än, men det är skickat i fredags, så förhoppningsvis imorgon eller på tisdag så får jag det. Längtar!


Några fler frågor ni vill ha besvarade?

h


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha, varför en skruvmejsel för? Eller i och för sig, den kommer ju mer till användning är en slips, kanske. Dock är det nog annorlunda om man har en pappa som är kostymnisse;P Oj, nu har jag massa frågor till dig. skulle säkert göra ett eget blogginlägg av dom, men det orkar jag inte med (i så fall skulle jag behöva skaffa en blogg och det är det som är det jobbiga). Så får köra kortversionen här;P

Jag gick faktiskt till Svea i lördags för att hälsa på Fanny, fast jag inte har gymkort. Så jag bara tittade in. Men inte var du där. Skäms! haha. Vad har du för mål med träningen förresten? Jo, gå upp i vikt, men hur mycket? Eller ska du gå efter hur din kropp börjar se ut, och tills du är nöjd med det? Vad jobbar du med? Har jag frågat det?:P Eh, nu gör jag det i alla fall;)Montör va? eller nått liknande?

Hur gick det med din systers flytt? Fixade ni allting i lördags?^^ Oj, det här börjar bli långt haha. Hmm, får snacka sen;) Skulle du inte kunna skriva om dina tankar runt livet, universum och allting?;P sånt som ploppar upp i huvudet bara. haha, låter som jag tvingar dig till det. gör det som passar dig^^

2010-11-14 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0