20101111

Jag tänkte bara upplysa er om att jag fortfarande lever, med tanke på att jag nästan aldrig skriver här.
Den största anledningen till att jag inte skriver så mycket är så enkel som; jag vet inte vad jag ska skriva, eller skriva om.
Inte svårare än så, rakt och ärligt.

Detta inlägg kommer inte handla om någonting speciellt, utan bara helt random om saker som jag kommer att tänka på medans jag skriver. Ingenting kommer antagligen bli sammanhängande.

I helgen, start imorgon (Fredag) så kommer min syster och svåger börja flytta in i deras nya hus.
Det medför också att man har ungefär som en plikt att hjälpa till med det, vilket jag egentligen inte har någonting emot. Ändå inga planer till helgen.

Ååh, nu kom jag på någonting som jag saknar när jag skrev "helg"..
Jag saknar den gamla hedliga tiden då man satt och hängde i baren här hemma hela kvällarna, drack goda (och icke-goda) drycker och var allmänt glad och hade det bra. Jag saknar att spela ölspelet med min monsterkortlek på totalt 6 vanliga kortlekar. 52x6=312 ojoj, vilka möjligheter det finns att bli riktigt radiostyrd där!
Men det är något som jag faktiskt saknar, en riktig karate-fylla med massa folk.

Åter till syster och hennes flytt. Förhoppningsvis så blir vi klara någon gång på lördagen, så man eventuellt kan försöka göra något den kvällen. Någon som har några planer att göra något roligt, som man kanske kan få vara med på?

Nu står det stilla i mitt huvud igen, vad vill ni att jag skriver om?
Mitt jobb? Min träning? Vad jag gör när jag inte jobbar eller tränar? Om mitt nybörjande på WoW? Hur bra Fable 3 är? (när jag får det förståss, beställde hem det igår)
Angående min träning, så är mitt mål att gå UPP i vikt, inte som de flästa, ner.
Skriv en komentar om vad ni vill att jag skriver om, så kanske jag börjar skriva här lite offtare!

h


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hmm, angående lördagen, jag har inga planer heller. Men man kan väl kanske trakassera Fanny och Jim. De kommer säkert på saker att göra haha;P Och då kan man ju ta med "monsterkortleken" dit. Blir perfekt;) Sen har du ju gett förslag på massa saker att skriva om i inlägget, så med min brist på fantasi tycker jag inte att jag borde lägga till nått;P det blir säkert bra vad det än är du skriver^^

2010-11-11 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0