20100325

Har lagt märke till att jag inte skriver här allt för ofta, så tänkte jag skulle försöka skriva någonting.
Men det svåra är bara att komma på något att skriva om, vad har jag gjort?
Jag har bara jobbat hela tiden, och när jag inte gör det så går jag bara runt här hemma och väntar på att jag ska få jobba igen. Det lät väl roligt?
Men jag har ju världens roligaste jobb, så det kanske inte är allt för konstigt..
Jag kör pistmaskin, om det undgått någon.

Utöver det så är det inte så mycket mer i mitt liv som har hänt, som är värt att nämna.
Förutom en sak då, jag har träffat världens underbaraste människa. And guess what?! She's my girl!

Kort och gott, jag mår väldigt bra och är väldigt glad.


tack för mig,


h

Kommentarer
Postat av: sofia

Du är vell för underbar <3 puss

2010-03-25 @ 10:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0