hej.

Goddag mina kära kamrater!
Det var ett bra tag sedan jag skrev någonting här, jag vet..
Jag har liksom inte haft tid ( vilket vi alla vet betyder att jag inte orkat.)

En liten uppdatering på vad som händer i mitt liv kanske ni vill ha. Varför skulle ni annars läsa det jag skriver? ;)
Mitt senaste inlägg där jag ville skriva något handlar om min mormor som har passerat pärleporten och nu befinner sig på ett bättre ställe. Det finns många fina minnen.

Jag jobbar väldigt mycket nuförtiden också, på Romme Alpin. Försöker lära mig att hantera en pistmaskin, vilket går bättre och bättre. Det bästa med det jobbet är att jag tycker det är väldigt roligt! Mycket trevliga medarbetare också, ett bra ställe.


Kanske inte så mycket till uppdatering av vad som händer i mitt liv, men det har inte hänt så mycket alls.
Jag jobbar mest hela tiden, vilket tar upp nästan hela min tid.
Snart åker jag på semester med familjen som jag ser fram emot, ska bli skönt att komma från kylan ett litet tag.

Jag avslutar med att faktiskt vara så trevlig och önskar alla ett gott nytt år.

h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0