Bilder.

Jag letade efter en bild på mig själv idag, och jag kollade igenom alla bilder jag har.
Jag hittade inte en ändå som var tillräkligt fokuserad, eller som var på endast mig..
Det har fått mig att fundera lite, på vad vet jag inte riktigt säkert, men jag blev inte så väldigt glad av tanken att jag inte har någon bild på mig själv.
Man säger ju ibland att man inte fastnar på bild, jag kanske inte gör det...


Så nu skulle jag uppskatta om någon kunde rota upp någon gamal bild på mig och skicka till mig.

h

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag har nog massa bilder :) fast jag vet inte om du tycker att dom är nå bra, men kan skicka lite till dig sen :)

2009-10-04 @ 18:11:30
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0